Nombre de messages : 79 Age : 55 Localisation : le nord59 Points : 0 Date d'inscription : 11/09/2008
Sujet: freddy mercury Mar 14 Oct - 10:50
(I want to break free) (I want to break free) I want to break free from your lies You're so self satisfied I don't need you I've want to break free God knows, God knows I want to break free
I've fallen in love I've fallen in love for the first time And this time I know it's for real I've fallen in love, yeah God knows, God knows I've fallen in love
It's strange but it's true I can't get over the way you love me like you do But I have to be sure When I walk out that door Oh how I want to be free, baby Oh how I want to break free, Oh how I want to break free
But life still goes on I can't get used to, living without, living without, Living without you by my side I don't want to live alone, hey God knows, got to make it on my own So baby can't you see God knows, gods know, gods know I've want to break free
carla
Nombre de messages : 79 Age : 55 Localisation : le nord59 Points : 0 Date d'inscription : 11/09/2008
Sujet: Re: freddy mercury Ven 17 Oct - 9:44
Je veux me libérer Je veux me libérer Je veux me libérer de tes mensonges Tu es tellement prétentieux que je n'ai pas besoin de toi Je dois me libérer Dieu le sait Dieu sait que je veux me libérer
Je suis tombé amoureux Je suis tombé amoureux pour la première fois Et cette fois je savais que c'était sérieux Je suis tombé amoureux Dieu sait Dieu sait que je suis tombé amoureux
C'est étrange mais c'est vrai Je n'arrive pas à comprendre la façon dont tu m'aimes, Mais je dois en être sûr En franchissant la porte Ooh, comme je veux me libérer, bébé Comme je veux être libre Comme je veux me libérer
Mais la vie continue Je ne peux pas m'habituer à vivre sans, Vivre sans toi à mes cotés Je ne veux pas vivre seul Alors bébé, ne peux-tu pas voir Que je dois me libérer Bébé, bébé ne peux-tu pas voir Que je dois me libérer Dieu sait que je veux Dieu sait que je veux Dieu sait que je veux me libérer